mickisssen

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av mikaela - 10 juli 2014 19:01

Jag va ute på promenad med zeke som vanligt och tog lite bilder oxå..om ni är nya på min blogg så är zeke min hund<3

Jag har glömmt att säga att han är briard
Labrador
Jämthund
Finskalapphund
Briard
Alskamamut
Och Alaskahaskin
många raser men han är den sötaste
och bästa hund msn kan ha

Den mörka sträket på bilderna är en sprika i kameran

Av mikaela - 10 juli 2014 16:58

Jag ska ditt på lördag kommentera om ni också ska ditt på lördag eller bara vilken karusel som ni tycker är roligast.Hur stavas karusel?
Min favorit är atmosfer men jag tror att det kommer bli helix sen men vi får väl se sen.Jag ska ditt med hela min familj som jag älskar och jag hoppas att brosan kan följa med för att han är bara världens bästa brosa och jag älskar honom och jag vill att han ska med<3
Annars blir det inte lika kul och du kommer ångra dig annars!!!!

Av mikaela - 10 juli 2014 16:49

Idag har det vart super bra väder och det är ju perfect..hoppas att det håller till lördag.Men till idag,jag och min syster har badat i poolen och solat dok så är det ju massa bromsar överallt som gör allt lite jobbigare.Och just nu slöar alla i familjen i tv~rummet för utom mamma som jobbar sin sista vecka innan sommar ledigt.

Av mikaela - 10 juli 2014 11:41

Jag saknar dig såj???a mycket och jag är glad att du ändå finns här för mig även fast du inte lever så skäner jag att du ändå finns här för mig och jag älskar dig<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Jag är en 13 årig tjej som nu har skaffat sig en ny blogg =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards